Afbeelding

Eerste Roze Gekte 1?2?3 weken van start

Partnerbijdrages

Bakker Bart herken je meteen aan de opvallende roze kleur. En helemaal met de nieuwe roze markiezen. Maar sinds een week gaat de bakkerij nog eens extra ?over de top' met de verfkwast. Drie weken lang verrast en inspireert Bakker Bart het publiek met De ?Roze Gekte 1?2?3 weken' campagne.

En verrassen doen ze zeker met veel roze en extreme aanbiedingen. Bakker Bart wil met de landelijke campagne een breder publiek aanspreken.

De Roze Gekte 1?2?3 weken is de eerste grote campagne die Bakker Bart voert sinds een
geheel nieuw managementteam een nieuwe koers is ingeslagen. Op de typische Bart manier (een beetje speels) wil de bakker laten zien hoe uitgebreid, betaalbaar en hoe vers en lekker
het assortiment is. Dat lukt aardig, want sinds het begin van campagne worden, draaien de
ovens in de Bakker Bart winkels overuren. De campagne loopt nog tot en met 21 juni. Zie ook www.bakkerbart.nl.

Abonneer gratis

op de digitale krant en ontvang
deze wekelijk in je mailbox.