Afbeelding
Foto: Gerard Meijeringh

AutoFirst Tadema wil altijd meedenken met de klant

· leestijd 1 minuut Partnerbijdrages

AutoFirst Tadema is vanaf 2013 een betrouwbaar adres voor autoliefhebbers. Dat blijkt uit klantenbeoordelingen. Honderden mensen zijn zeer tevreden over het Kamper autobedrijf en beoordeelden AutoFirst Tadema met een gemiddelde van een 9.1. “We denken altijd mee met de klant, want hij of zij is de eigenaar van de auto”, aldus eigenaar Dennis Tadema.  

Dennis Tadema werkte jarenlang bij Autobedrijf Peter Alt. In 2008 begon hij voor zichzelf. Vijf jaar later maakte hij een nieuwe start in een nieuw pand aan de Haatlanderdijk onder de noemer AutoFirst Tadema.  

Brede klantenkring

Inmiddels is AutoFirst Tadema uitgegroeid tot een bekende naam in Kampen. “We hebben een hele brede klantenkring opgebouwd. We hebben veel te danken aan onze leverancier Koskamp. Die geven veel trainingen. Daardoor blijven we bij. Dat is belangrijk. De ontwikkelingen gaan snel en zo kun je je klanten goed blijven helpen. Ook wijst Tadema op de formule Auto First. “Met dit concept hebben we veel kunnen doen. De klanten waarderen onze snelle service. We moeten veel sporten. De koelkast staat regelmatig vol met gebak”, lacht Tadema. 

Iedereen bedienen

Vorig jaar heeft AutoFirst Kampen veel geïnvesteerd. “We hebben nu ook een brug voor grotere voertuigen. Daar kunnen bijvoorbeeld ook campers op. We willen iedereen kunnen bedienen. We hebben nieuwe uitlijnapparatuur en we hebben geïnvesteerd in opleidingen. Het is heel belangrijk dat we bijblijven. Ons vak draait niet meer alleen om het vervangen van bougies. Er is echt veel meer kennis nodig. Wij willen met ons bedrijf het beste voor onze klanten. Daar spannen we ons gezamenlijk voor in “, aldus Tadema, die verklaart dat het succes van zijn bedrijf ook mede te danken is aan de monteurs. “We doen het met z’n allen. Daar horen uiteraard de monteurs bij en ook de boekhouder. Voor vragen kan ik altijd bij hem terecht.” 

Klant ontzorgen

Volgens Tadema is het heel belangrijk om mee te denken met de klant. “De klant is de eigenaar van de auto. Communicatie wordt steeds belangrijker, dat moet gewoon goed zijn. We willen onze klanten goed kunnen bedienen. Daarom blijven we investeren in ons bedrijf en houden we de nieuwste ontwikkelingen goed in de gaten”, aldus Tadema. AutoFirst Tadema wil de klant ontzorgen. Het autobedrijf heeft geen showroom meer en investeert volop in techniek. “We willen onze klanten ontzorgen. Mensen kunnen bij AutoFirst Tadema terecht voor onderhoud en private lease. Als extraatje krijgen klanten bij een onderhoudsbeurt de beschikking over een gratis mobiliteitspas (pechhulp) die een jaar geldig is. 

Veranderingen uitdagend

Het autovak is de afgelopen jaren drastisch veranderd met de opkomst van hybride auto’s en de opkomst van elektrisch rijden. “Daarom is het zo belangrijk dat je meebeweegt. Toch geloof ik niet dat er binnen tien jaar geen benzineauto’s meer zijn, zoals wel eens wordt gezegd. Maar je moet klaar zijn voor de toekomst. Of het autovak nog leuk is? Zeker weten! Veranderingen zijn ook uitdagend en ik ga elke dag met veel plezier naar het werk”, besluit Tadema. 

AutoFirst Tadema
Haatlanderdijk 6b Kampen
(038) 331 7500
www.autofirst-tadema.nl

Afbeelding
Gemeentelijk optreden bij ontrechting en rechtsherstel Joodse inwoners onderzocht Algemeen 11 uur geleden
Bernard van den Belt en Esther Dekker verwelkomen de leescoördinatoren van Bibliotheek op school
Feest bij bibliotheek èn basisscholen met tien jaar 'Bibliotheek op school' Algemeen 11 uur geleden
Afbeelding
Gemeentelijk optreden bij ontrechting en rechtsherstel Joodse inwoners onderzocht (5 foto's) 5 foto's instagram 13 uur geleden