Dagje Uit Campagne sterker dan ooit
· leestijd 1 minuut PartnerbijdragesDe succesvolle Dagje Uit Campagne van C1000 is terug. Door de toevoeging van een aantal nieuwe parken kunnen klanten van C1000 Kuiper en C1000 Joosten nu met korting naar maar liefst veertig pretparken, musea en dierentuinen. Tussen woensdag 12 maart en dinsdag 13 mei krijgen klanten bij elke tien euro aan boodschappen een Uitzegel. Een volle spaarkaart van vijf zegels kan worden ingeleverd voor een ‘Dagje Uit’ voucher. Een voucher is vijf euro waard. Op de voucher staat een unieke code, die code vult de klant in op een speciale website www.dagjeuitactie.nl waar kaartjes met korting besteld kunnen worden. De korting per kaartje is stapelbaar tot maximaal vijftien euro per entreekaartje bij inlevering van drie vouchers. Het maximale aantal kortingsbonnen kan per dag en dagje uit verschillen.Gouden TicketIn het Dagje Uit magazine dat bij ruim 5,2 miljoen huishoudens op de mat valt zit een kleurplaat. Door deze in te kleuren en in te leveren bij C1000 maken kinderen kans op het Gouden Ticket. Met dit Gouden Ticket kan het hele gezin (maximaal 5 personen) een jaar lang gratis naar alle parken van de Dagje Uit campagne. Daarnaast mag de winnaar van de kleurplaatactie met zijn hele klas op schoolreisje naar één van de deelnemende parken. Naast deze hoofdprijs is er ook een lokale prijs. Het kindje dat de mooiste kleurplaat van <plaatsnaam> heeft, mag met zijn hele gezin gratis een dagje naar één van de parken. C1000 KuiperDokter Damstraat 15KampenC1000 JoostenMarkeresplein 2IJsselmuiden