Campagne ‘Lees Meer’ slaat aan

Partnerbijdrages

KAMPEN - De campagne ‘Lees Meer’, waar ook de openbare bibliotheek Kampen aan meedoet, slaat aan. In nog geen twee maanden tijd hebben zich al meer dan 25.000 Nederlanders aangemeld. Daarvan lezen er op dit moment zo’n 14.000, met een gemiddelde van 2 e-books. ‘De laatste trein naar Istanbul’, ‘Cel’ en ‘Levenslijn’ zijn de meest gelezen e-books. De website heeft al meer dan 75.000 unieke bezoekers getrokken. Een kwart van de Nederlanders heeft kennisgenomen van de campagne; 40 procent van de bibliotheekleden en 18 procent van de niet-leden geeft aan ten minste een van de campagne-uitingen te hebben gezien. Nederlanders vinden de campagne duidelijk, passend bij de bibliotheek en geloofwaardig. Bijna de helft van de mensen die de campagne heeft gezien, komt in actie: praat erover, bezoekt de website, informeert bij de bibliotheek of meldt zich aan, volgens de effectmeeting van onderzoeksbureau Blauw Research.

Artist impression Erfgenamenstraat
Informatiemoment nieuwbouwappartementen Erfgenamenstraat Algemeen Ingezonden 8 uur geleden
De roze entree in de dependance van SMK waarna men zich herboren voelt
Vrouwenkracht geëtaleerd via het moederschap bij Stedelijk Museum Kampen Algemeen 10 uur geleden
Afbeelding
Column Ondernemen in Kampen: Worden we binnenkort allemaal honderd? Algemeen 13 uur geleden