Bezorgklacht melden


We doen elke week ons best om De Brug overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. 

Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je hier melden. Via onderstaand formulier kun je snel en eenvoudig de klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Je klacht komt rechtstreeks bij het verspreidingsbureau binnen. Daar wordt de klacht geregistreerd. Medewerkers van het verspreidingsbureau proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.


Het verspreidingsbureau kan niet op elke melding reageren. Maar het neemt regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. Wil je daaraan meedoen? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Het kan zijn dat je klacht niet meteen is opgelost. Maar we vragen toch om de bezorgklacht altijd te melden.


Je mag je telefoonnummer en mailadres bij de klacht te vermelden, maar dat hoeft niet. Door vermelding van het telefoonnummer kunnen wij later bellen om te vragen hoe het met de bezorging gegaan is. Door het mailadres kunnen we een controle inbouwen waardoor u de volgende week een mail krijgt met de vraag of de bezorging weer voor elkaar is. Je telefoonnummer en mailadres wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt.


De krant ook graag digitaal lezen? Klik dan HIER

Wil je zelf bezorger worden? Klik dan HIER 


Klacht:

Het kan zijn dat de wijk waar je woont door een invaller wordt gelopen, dan komt de krant op woensdag.

Mocht je onverhoopt de krant woensdagavond toch nog niet ontvangen hebben, dan kan je deze bij verschillende afgiftepunten ophalen

deze vind je HIER   


Graag ontvangen wij vanaf donderdag je klacht via het onderstaande formulier.