Vernieuwing troef bij jarig Klaver Administraties

· leestijd 1 minuut Partnerbijdrages

Administratiekantoor Klaver Administraties uit Zwartsluis bestaat drie jaar. Zoals van een jong bedrijf verwacht mag worden, staan ze niet stil sinds het in 2011 werd overgenomen. Ook het afgelopen jaar veranderde en vernieuwde Klaver Administraties volop. Zo breidde zij haar dienstverlening uit met fiscaal en bedrijfsjuridisch advies en kunnen ondernemers voortaan gespreid per maand betalen.?Ondernemers letten, zeker in crisistijd, scherp op de kosten. Klaver Administraties heeft dat begrepen en de dienstverlening erop ingericht. Zo werken ze met moderne software om administraties zo snel mogelijk te verwerken. Daarnaast kunnen ondernemers sinds 2013 rekenen op vaste pakketprijzen en deze in maandelijkse termijnen betalen. Hiermee spreiden zij de last van grote facturen.? Meer advies ?Onze klanten hebben veel meer behoefte aan tussentijdse cijfers en advies, ook op fiscaal en juridisch gebied'', merkt Patrick Hoogezand op. Voor dit laatste kunnen ze sinds 2013 terecht bij de adviseurs van Felix Accountants en Felix Bedrijfsjuristen die een tweede vestiging openden in Zwartsluis. Uitbreiding werkterrein Het werkterrein van Klaver Administraties werd in 2013 ook uitgebreid. Het kantoor is sindsdien ook actief in IJsselmuiden. ?En in zekere zin hebben we ons werkterrein in Zwartsluis ook verlegd'', aldus Hoogezand. Het kantoor betrok een nieuw en groter pand aan de Handelskade 13. De moderne, frisse uitstraling en grote hoeveelheid ruimte is volgens Hoogezand veelzeggend: ?We hebben een jong team dat vol ambitie is om ondernemers te helpen groeien. Met alle vernieuwingen van het afgelopen jaar zijn we daar beter dan ooit toe in staat.?