Afbeelding
Foto: J. van Dijk

Kom even zingen op zaterdagavond 14 december in de Broederkerk!

Cultuur Ingezonden

Zaterdagavond 14 december is er een sing-in van 19.00 - 20.00 in de Broederkerk. Met medewerking van de bekende zanger Jan de Boer van Zingen in de Zomer. Na het zingen is iedereen van harte welkom voor een gezellige ontmoeting in het jeugdhonk (in de Broederkerk) tot ongeveer 21.30 uur. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.