Afbeelding
Foto: Mitchell Boswijk

Bestelbus belandt op zijn kant in sloot naast N50

112

KAMPEN - Een bestelbus is zondagmiddag op zijn kant in de sloot naast de N50 terechtgekomen. Dat gebeurde tussen Kampen en Kampen-Noord.

De bestuurder is met hulp van de brandweer uit zijn voertuig gehaald.

Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is niet bekend, de bestuurder is met onbekend letsel met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.