
Reünie-concert De Broederband
AlgemeenKAMPEN - De Broederband is met haar 130-jarig bestaan de oudste amateur-muziekvereniging in Kampen. Op 9 augustus 1894 werd De Broederband door enkele sigarenmakers opgericht. Om dat gedenkwaardige moment te vieren houdt de vereniging zaterdag 19 oktober een reünie met een concert voor oud-leden en belangstellenden.
De vereniging komt daarvoor graag in contact met zoveel mogelijk oud-leden. “Bent u of kent u oud-lid/-leden, meld u dan bij de vereniging voor meer informatie. Dat kan via pr.debroederband@gmail.com“, aldus een bericht van De Broederband.






























