
Goed begin Kampenion in najaarscompetitie
Lezersnieuws IngezondenTeam 1 van de Kamper tafeltennisvereniging is de najaarscompetitie vol vertrouwen begonnen. Na een lange zomerstop kon het publiek afgelopen zaterdag weer genieten van tafeltennis op hoog niveau. Kampenion 1 trad thuis aan tegen REGA uit Nijkerk en won met 6-4. Gert-Jan de Lange won overtuigend zijn drie partijen. Thomas Niemeijer en Robin Lieftink haalden een punt binnen en het dubbel leverde winst op voor De Lange en Niemeijer. Ze hadden op iets meer gehoopt, aldus Robin Lieftink. “Er zat ook wel een puntje meer in, maar mijn laatste wedstrijd viel net de verkeerde kant op. Was wel een spannende en hoogstaande wedstijd.” Thomas Niemeijer was niet tevreden: “Ondanks een goede voorbereiding in de zomer kon ik vandaag niet mijn normale niveau halen. Het zal volgende week tegen GTTC Groningen een stuk beter moeten.”
Komende zaterdag is het publiek weer welkom in de gezellige zaal van Kampenion, aanvang 14.00 uur.
Kampenion heeft twee jeugdteams in de najaarscompetitie, uitkomend in de O-13 klasse, die bedoeld is voor beginnende jeugdspelers. Jong Kampenion 1 won in Nunspeet met 2-3 van NTC Leogang 8. De twee spelers maakten beiden hun debuut in de tafeltenniscompetitie. Melle Roersma won zijn twee partijen. Dex Cramer stond goed te spelen maar bleef puntloos. Samen wonnen zij wel het dubbelspel. Het tweede jeugdteam kwam nog niet tot scoren. In Staphorst werd het 5-0. Ook Fabian Schutte, die twee maal met minimaal verschil verloor, en Bas van der Kolk maakten hun competitiedebuut.



























