Afbeelding
KTK en BrugMedia vinden elkaar als ambassadeurs van Kampen in sponsorovereenkomst.

KTK en BrugMedia vinden elkaar als ambassadeurs van Kampen in sponsorovereenkomst

Algemeen

KAMPEN - Het Kamper Trompetter Korps (KTK) en BrugMedia hebben vrijdag een sponsorovereenkomst getekend. BrugMedia gaat het KTK ondersteunen in haar pr door tegen een sterk gereduceerd tarief ruimte in de krant aan te bieden.

Namens het KTK hebben Bert Hofman en Johan Hooisma hun handtekening gezet onder de overeenkomst. Commercieel directeur Johan van der Kolk deed dat namens BrugMedia.

Hofman liet weten erg blij te zijn met de sponsoring en ziet KTK en BrugMedia beiden als goede ambassadeurs van de stad Kampen. Hofman: “Het KTK treedt ook buiten Kampen veel op en soms zelfs in het buitenland. Van burgemeester Bort Koelewijn kregen we al eens te horen dat we echte ambassadeurs van de stad zijn. BrugMedia is dat in mijn ogen ook. Als ik wil weten wat er in Kampen speelt, lees ik De Brug.”

Van der Kolk is eveneens blij met de samenwerking. Hij benadrukt dat voor nieuws niet hoeft te worden betaald. “We verslaan wekelijks nieuws van verenigingen. Een pr-campagne is echter wat anders. Daarvoor moet worden betaald. Om KTK te steunen doen we dat voor hen tegen een sterk gereduceerd tarief.”